In 10 school

ten apps that will help you learn


10 aplikacji, które pomogą Ci w nauce

Boziu, nie odczepię się od tematu. Dlaczego zawsze jak zabieram się za bloga muszę przypominać sobie jak mało czasu nam zostało? [mam parę projektów i wszystkie skupiają się w okół tej nieszczęsnej myśli]. Szkoła tuż tuż...
Dlatego dziś mam dla Was gorący temat. Aplikacje, które na pewno przydadzą Ci się w czasie roku szkolnego. Ja sama szukając materiału do tego postu, byłam zachwycona pewnymi apkami. Serio, niesamowite co można zrobić. Z resztą sami zobaczcie.


PRACADOMOWA.PL
Zdecydowanie ta aplikacja zwycięża w moim rankingu. Bardzo łatwa w użyciu i mega przydatna. Niestety ogranicza się do tylko trzech przedmiotów. Mimo wszystko, cudo.
Chodzi w niej o to, że po wybraniu właściwej klasy i podręcznika, możemy szybko znaleźć zadania i ich rozwiązania, kolejno rozpisane. Cud malina!

(zakreślone pole trzeba klikać) 1.wybierz klasę 2.przedmiot 3.odpowiedni podręcznik 4.wybierz numer zadania.

A jeśli nie możesz przemóc się do ściągania, zawsze ta aplikacja może służyć do sprawdzania samego siebie 😉
 PS. Aplikacja również dostępna na internetach. Moim zdaniem szkoda marnować pamięć telefonu na apki, które możemy znaleźć w Internecie.
PHOTOMATH
Drugie miejsce otrzymuje PhotoMath, a główną tego przyczyną jest to iż.. jestem beznadziejna z matmy. Taak, to wszystko wyjaśnia.
Ta apka jest idealna na osób, dla których matma to czarna magia. Obsługa jest mega prosta. ↓↓

  


 Zeskanuj zadanie, aby otrzymać                     Wyjaśnienia krok po kroku                                 Edytuj wzory
 wynik

Apka pomaga liczyć, cokolwiek by to nie było!
UNIT CONVERTER - JEDNOSTKA
Jak sama nazwa wskazuje, aplikacja pomaga nam przeliczyć lub zamienić jednostki. Paleta wyborów pełna po same końce. Nawet dla miłośników kuchennych rewolucji coś się znajdzie.
 
CRAM
Fiszki? Pierwsze skojarzenie, które nasuwa mi się na myśl to... masę roboty. Z tą aplikacją zminimalizujecie ją do pięciu minut. Dzięki tej aplikacji nauka może być zabawą. I to przyjemną.

 Wystarczy nacisnąć i pojawia się odpowiedź. Na dole możesz zaznaczyć czy poprawnie odpowiedziałeś, a na sam koniec program sam zlicza na ile procent dobrze zdałeś.


Dodatkowo możesz mieć kilka folderów na raz więc nie musisz się ograniczać do nauki jednego przedmiotu.


SYNONIMY.PL
Tą aplikację odkryłam wieki temu i nadal jej używam. Jest niesamowicie przydatna. Wystarczy wpisać słowo i wychodzi ci miliard innych określeń. Teraz polonistka na pewno nie odejmie Ci punktów za powtórzenia.


PS. Aplikacja również dostępna na internetach. Moim zdaniem szkoda marnować pamięć telefonu na apki, które możemy znaleźć w Internecie.


SIMPLEMIND FREE
Aplikacja znów oszczędza nam sporo czasu. Rysowanie wykresów czy map myśli jest naprawdę uciążliwe. W tej apce zrobimy to szybko i łatwo.

QUICK TIMETABLE
To aplikacja, w której możemy stworzyć swój plan lekcji. Wybrać kolory, dopisać salę czy nauczyciela. Dodatkowo możemy ustawić ilość lekcji lub zmienić godzinę by przystosować ją do naszych dzwonków.


dodaj własne zajęcia

zmień ilość godzin i czas dzwonków



ANY.DO
To notatnik tylko w rozszerzonej wersji, łatwo się w nim poruszać, można odznaczać zakończone zadania lub ustawiać przypomnienia. Idealny dla ucznia.



ODLICZANIE
Jedna z ciekawszych aplikacji, którą tutaj zamieściłam. Możesz szybko zaznaczyć datę, a program sam będzie obliczał ile dni jeszcze zostało. Idealne dla osób, które sporadycznie zapominają o terminach oddanie prac, albo sprawdzianach.



SPEECHNOTES
Aplikacja może się przydać, zwłaszcza kiedy nauczyciel dyktuje notatkę. Aplikacja sama zapisuje to co usłyszy. Minusem jest tylko to, że trzeba dobrze ulokować telefon, tak aby było wyraźnie słychać, a nauczyciel się nie skapnął. Ale przecież każdy ma jakieś sposoby.

wystarczy kliknąć i już
Niestety nie wiem czy aplikacja działa, bo u mnie wykryto jakiś błąd i za cholerę nie mogłam się go pozbyć. Niestety mój telefon tak czasami ma. Napiszcie czy Wam działa.

Jak wam się podoba lista? Trochę się napracowałam nad tym postem, więc mam nadzieję, że Wam się przyda. Ja osobiście używam aplikacji 1,2,3,4,5 i 9. A Wy? Czego używacie, a czego chcielibyście spróbować?

Piszcie
do następnego
xoxo, A♥

allystime@wp.pl

Related Articles

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Hej! Chciałabym zauważyć, że każdy odzew jaki dostaję naprawdę mnie cieszy, wspiera mentalnie i inspiruje do dalszej pracy.
Jeśli chodzi o samo komentowanie, pamiętaj co to kultura osobista! ;)
Zawsze możesz napisać mi coś na priv.
To tyle, dziękuję.