In 10 freetime fun holidays

ten things you must do before a new school year will start


10 rzeczy, które koniecznie musisz zrobić przed rozpoczęciem roku szkolnego


Wiem, wiem. To chyba najgorszy początek jaki napisałam, ale spójrzmy prawdzie w oczy. Zostały nam dwa tygodnie to rozpoczęcia szkoły. Jak tylko o tym pomyślę to od razu czuję przygnębienie. To tak krótko. Zdecydowanie jestem za tym aby wakacje trwały trzy miesiące. Albo dziesięć!
Niestety, ale nie ode mnie to zależy...
I mimo tak krótkiego czasu przygotowałam 10 rzeczy które koniecznie musisz zrobić przed wakacjami!


SPOTKAĆ SIĘ Z PRZYJACIÓŁKĄ
Najlepiej na nocowanie. I przeżyć te chwile na maxa! Bo kiedy, jak nie teraz? W weekend kiedy obie będziecie zawalone nauką? 
Weźcie najwygodniejsze piżamy, górę słodyczy, spiszcie przypadkowe numery i wypiszcie listę 5 ulubionych filmów. Czy nie brzmi to świetnie?

♥ #pijamasparty #sleep #bff ♥

POPŁYWAĆ
Nie wiem jak wy, ale ja w roku szkolnym mam zarąbiście mało czasu. Dlatego w każde wakacje próbuję zrobić wszystko czego nie mogłam robić przez te 10 miesięcy. Pływanie zalicza się do takich właśnie rzeczy. Dlatego jest na drugim miejscu!!
Pójście na basen z przyjaciółmi to świetna alternatywa, zwłaszcza, że niektóre mogą być na świeżym powietrzu! (w zimę nie ma takich atrakcji)

♥ #swimming #waterpool #fun ♥
POŚWIĘCIĆ CHWILĘ CZASU NA... JEDZENIE!
Kiedy się spieszę, albo jestem serio mega głodna jest mi naprawdę obojętne co jem i jak to wyśmienicie wygląda. Na szczęście w wakacje mam tyle czasu, że spokojnie mogę się pobawić.. jedzeniem😉 Dlatego znajdź w internecie jakieś smacznie wyglądające danie, najlepiej fit i zacznij się bawić. A może wyjdzie coś naprawdę fajnego. Idealnego na instagram?

♥ #food #fit #instagram ♥

WYBRAĆ SIĘ NA SPACER
Samemu albo z kimś. Może z kimś z rodziny. To na pewno będzie przyjemne doświadczenie. (i idealna sposobność do robienia zdjęć!)

♥ #walk #sisters #photo ♥


SHOPING TIME
 Czas na zakupy. Taaak! Bardzo chętnie. Przecież trzeba jakoś zacząć ten rok szkolny. A szafa pusta!

♥ #shoping #love #channel ♥

GAMES
Planszowa, z kontrolerami albo fizyczna. Jest tyle typów gier. A najlepiej grać ze znajomymi. Zbierz paczkę i do dzieła. 

♥ #game #friends #fun ♥

PRZECZYTAĆ KSIĄŻKĘ (DLA TYCH NIE CZYTAJĄCYCH [niech żałują];
 OBEJRZEĆ SERIAL, ALBO KILKA!)
 Na pewno masz jakąś książkę, wymarzoną albo taką która zbiera kurz z twojej półki i czeka na ciebie. To ten czas. Leć do sklepu i zaopatrz się w świetną powieść. Czy może być lepiej spędzony wieczór?
*wersja dla nie czytających książek*
Na pewno masz jakiś serial, który czeka na ciebie nie dokończony, albo, o zgrozo, nie zaczęty. To ten czas. Wchodź w neta i odpal świetny serial. Czy może być lepiej spędzony wieczór?

♥ #book #coffe #freetime ♥

PIKNIK
Urządzić piknik? Świetna myśl! Nie musisz szukać daleko, wystarczy ogródek, pobliski park, a dla bardziej kreatywnych nawet balkon! Przyjaciółka, rodzina, znajomi albo po prostu dobra książka. Świeże owoce i orzeźwiający napój. A! I koniecznie coś słodkiego. + jakaś muzyczka? i koc. IDEALNIE!! 

♥ #picnic #food #bike ♥


POŚWIĘCIĆ TROCHĘ CZASU PUPILOWI
Nasze zwierzaki też potrzebują uwagi! A im starsze tym bardziej o nich zapominamy :/. Dlatego zarezerwujmy jeden dzień dla naszego pupila. Niech przez te 24h będzie najważniejszy!
 A co jeśli nie posiadam zwierzaka?
A po co nam sąsiedzi? Albo przyjaciółki? Zrób niezapowiedzianą wizytę i zaproponuj, że wyprowadzisz zwierzę na spacer (o ile się da 😉) 

♥ #animal #love #dog ♥


ZOBACZYĆ ZACHÓD SŁOŃCA
W jakimś wyjątkowym miejscu, a nie przez okno w kuchni. Pójdź do parku, albo gdziekolwiek indziej. Wymóg jest jeden, aby zachód był jeszcze piękniejszy niż zwykle. Może na taki wypad warto zabrać drugą połówkę. Postaraj się.

♥ #sunset #mountains #river ♥

Ugh, aż mam ochotę wstać i zabrać się za robienie tej listy. Niestety jest troszeczkę za ciemno na zachód słońca. Poczekam do jutra. 
A wy? Jakie punkty chcielibyście zrobić? A może już jakieś zrobiliście? A jeśli tak to co chcielibyście z naszej listy powtórzyć?


 Piszcie!
do następnego, A♥

allystime@wp.pl




Related Articles

2 komentarze:

  1. Lanadelreylove20/8/17 02:31

    Ślicznie to wszystko zrobiłaś! Jeśli o mnie chodzi nocowania z przyjaciółką mam co drugi dzień a ksiażek w te wkacje przeczytałam tak dużo jak jeszcze nigdy.
    Myśle że spróbuję wykonać ta liste. Jest wspaniała :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło mi, że ktoś ją wykorzysta.

      Usuń

Hej! Chciałabym zauważyć, że każdy odzew jaki dostaję naprawdę mnie cieszy, wspiera mentalnie i inspiruje do dalszej pracy.
Jeśli chodzi o samo komentowanie, pamiętaj co to kultura osobista! ;)
Zawsze możesz napisać mi coś na priv.
To tyle, dziękuję.